فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و استثنایی و ناب ۹۰

طبق گزارش هوا شناسی :
دل ما با نفوذ بادهای خاطره انگیز ، بدجوری هواتو کرده
.
.
.
.
خدا با داشتن اینهمه ستاره به قدرتش نمی نازه
ولی من با داشتن همین تک ستارم به همه دنیا می نازم
.
.
.
.
همه چی به نامه عشقه
دل ما غلام عشقه !
با عشق زنده بودن ختم کلام عشقه !
.
.
.
.
همه دشواری ها آسان کند عشق
غم و شادی ، همه یکسان کند عشق

.

.

.

.

اشک من خنده توست
اشک تو درد من است
غم من شادی توست
غم تو مرگ من است

.

.

.

.

ای که یادت بهترین مفهوم بیداریست
عطر یادت تا ابد در خاطرم جاریست

.

.

.

.

عشق یعنی توفیق اجباری
و فرو رفتن در آبی که عمقش را نمیدانی

.

.

.

.

واسه مشق شبت 100 بار بنویس :
اونی که فکرشو نمی کنم همیشه به یادمه

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا 6 فروردین 1390 ساعت 23:18 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

31617283699280125.4081213480802سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

سلام دوست عزیز
لینک شما ثبت شد
خیلی ممنون که سر زدی

رها 15 مرداد 1392 ساعت 18:31

ممنون عزیزم عالی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد