فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های عاشقانه جدید و باحال

کاش باور داشتی در باورم ، از نگاه شاپرک زیباتری

با شکوهی مثل خورشید بزرگ ، از نسیم لاله بی همتا تری

کاش باور داشتی امید من ، آتشی سوزنده دارم از غمت

کاش می دانستی که ای یکتاترین ، تا افق تا آسمان می خواهمت

.

.

.

.

فقط گوشه چشمی ار نگاه خدا برای خوشبختی همه ی انسانها کافیست

تنها به نگاه او میسپارمت !

.

.

.

.

در قید غمم ، خاطر آزاد کجایی ؟

تنگ است دلم ، قوت فریاد کجایی ؟

با آنکه ز ما هیچ نکردی یادی

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟

.

.

.

.

بیا تا در شب چشمت ببازم صبح فردا را

جدا از تو نمی خواهم ببینم روی دنیا را

.

.

.

.

به قاصدک زندگیت بگو هیچ چیز نمیتونه یادت رو از دلم ببره ، حتی فاصله ها

.

.

.

.

این که دور دور باشم از تو و نبینمت

جا نمی شود به حجم باورم ، قبول کن

گاه ، پر زدن در آسمان شعرهایت را

از من ، از منی که یک کبوترم قبول کن

.

.

.

.

اگه یه روز با تیر غم به قلبم بزنی

تویی که اول می میری ! چون همیشه در قلب منی

.

.

.

.

تو بارونی ، کسی به بارون عادت نمیکنه ، هر وقت بیاد دوست داشتنیه !

.

.

.

.

کاش باشد یادت ، که کنی یاد ما را

که بدانی یادت ، داده بر باد ما را

.

.

.

.

میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه ؟

دلتنگ کسیه که پیام میده ، عزیز کسیه که پیام میخونه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد