فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

تک بیتی و دوبیتی های عاشقانه فوق العاده زیبا

بر ما گذشت نیک و بد ، اما تو روزگار !
فکری به حال خویش کن ، این روزگار نیست

.

.

.

.

از دل دیوانه ام دیوانه تر دانی که کیست ؟ 
من که دایم در علاج این دل دیوانه ام

.

.

.

.

همی گویی غمش را در دل نگهدار
نصیحت گو ! نمی گویی دلت کو ؟

.

.

.

.

گر ز دیده نهان شدی چو پری
از نظر غایبی و در نظری
رخ خوبت به هر چه پنداریم
خوب چون بنگریم خوبتری

.

.

.

.

خواهی که که غریق بحر عشاق شوی ؟
مشنو ، منگر ، مگو ، میندیش ، مباش

.

.

.

.

پیداست حال دل ز پریشانیم ولی
هرکس سوال می کند انکار می کنم

.

.

.

.

دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم
از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

.

.

.

.

گفتم ار عاشق شوم ، گاهی غمی خواهم کشید
من چه دانستم که بار عالمی خواهم کشید !

نظرات 1 + ارسال نظر
سوین 9 بهمن 1390 ساعت 20:18 http://www.sevinenazam.blogfa.com

شعرهای قشنگی نوشتیی
چندتاشون رو یاد داشت کردم.

ممنون ! قابلی نداشت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد