فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

بهترین و جدیدترین اس ام اس ها و مسیج های عشقولانه

آواز پرندگان مهاجر را بدرقه ی راهت میکنم

تا بدانی همیشه منتظر آمدنت می مانم

.

.

.

.

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات

یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات

.

.

.

.

شرابی از لبت در جام کردی

مرا با بوسه شیرین کام کردی

دلم آهوی وحشی بود و او را

ندانم با چه افسون رام کردی ؟

.

.

.

.

از آشیانه ی چشمانت کبوتران امید

به شوق باغ تنت پر گشاده در راهند

ز دره های هوس تا فراز قله ی عشق

پریده اند و از تو آب و دانه میخواهند

.

.

.

.

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

.

.

.

.

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

.

.

.

.

تو رفته ای و من افتاده ام
تو از دست ، من از پا

.

.

.

.

شب گم شده در سیاهی چشمانت
شد رود ستاره راهی چشمانت
قربان نگاه تو که اقیانوسی
افتاده به تور ماهی چشمانت

.

.

.

.

تا عشق دوید از دهانم بیرون
نام تو کشید از دهانم بیرون
گفتم که به تو حرف دلم را بزنم
یک بوسه پرید از دهانم بیرون

.

.

.

.

سه شاخه گل برات میفرستم
یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلمه که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا 10 فروردین 1390 ساعت 16:09 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.716049360422.25394624862سلام
با مطلب جدید آپم
تبدیل عکس شخصی به تابلوفرش اعلاء دستبافت
منتظرتم

سلام
مرسی
میام !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد