فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه ناب و توپ فروردین ۹۰

عشق تو همچون افق بی انتهاست

قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
زندگی با آرزو ها روبروست

با تو بودن از برایم آرزوست

.

.

.

.

سلامتی اونی که دوسش دارمو نمیدونه
سلامتی اونی که دوسم داره و نمیدونم

.

.

.

.

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست
پس صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد

.

.

.

.

مرا از یاد میتوانی ببری

اما از خاطر من نمیتوانی بروی

.

.

.

.

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد

احساس نمودم که دلم در خطر افتاد
تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت

زیبایی گل های بهار از نظر افتاد

.

.

.

.

جفایت با وفایت هر دو نیکوست
تو را هر جا که باشی دارمت دوست

.

.

.

.

یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم
خوبم به خوبی تو ، هرچند نپرسی حالم

.

.

.

.

یه ذغال بر میدارم و دورت خط میکشم و مینویسم
این بی معرفت دنیای منه

.

.

.

.

من در این شهر غریبم و در این خاک فقیر
به کمند تو گرفتار و به دام تو اسیر
آتش عشق چنان در دلم افروخته بود
دیده گر آب نمی ریخت جگر سوخته بود

.

.

.

.

به اندازه قلیون دوستت دارم

اگه گفتی چرا ؟

ق : برای قشنگیت

ل : برای لبخندت

ی : برای یکی بودنت

و : برای وفایت

ن : برای نگاهت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد