فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس مس عاشقانه جدید و باحال

اینو من نباید بهت بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری که
نمی شه دوستت نداشت
.
.
.
.
آدما وقتى از هم دورن واسه هم اس ام اس می فرستن
من واسه تو که تو قلبمى چى بفرستم ؟
.
.
.
.
چشماتو ببند !!! بستی ؟
حالا باز کن !!! باز کردی ؟
چقدر طول کشید ؟
همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم !
.
.
.
.
سلام ! نمی خواستم نگرانت کنم !
ولی من فردا ساعت 6 می رم بیمارستان بستری بشم
یک جراحی کوچک دارم
می خوام دریچه قلبم رو به سمت تو باز کنم !

.

.

.

.

می دونی فرق تو با انار چیه ؟

انار هزار دونه است ولی تو یه دونه ای

.

.

.

.

دوستان مثل قطعات پازل هستند

اگر یکیشون گم بشه

هیچی جاشو نمی گیره و پازل هیچ وقت کامل نمی شه

تو یکی از همون قطعاتی که هیچ وقت گمت نمی کنم

.

.

.

.

از خدا پرسیدم گل بی خار وجود داره ؟

گفت : هیس !!! داره اس ام اس می خونه

.

.

.

.

دیگه سراغ من نیا ، از من فاصله بگیر

آخه دکتر گفته به گل حساسیت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد