فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

بهترین و جدیدترین اس ام اس های عشقولانه سال 90

می دونی چرا تو رو تو گلفروشی راه نمی دن ؟
چون با دیدن تو گلها خشکشون می زنه !
.
.
.
.
می دونی بزرگترین گناه چیه ؟
رفتن تو قلب من بدون اجازه !
حالا هم بزرگترین مجازات رو برایت در نظر گرفته ام :
حبس ابد در قلب من !
.
.
.
.
اول اینو بفرستید :

می نویسم نامه ای با برگ زیتون
فراموشم نکن ای دوست شیطون

اگر جواب نداد اینو بفرستید :

پیامی فرستادم با برگ پسته
جوابم را بده گردن شکسته !
.
.
.
.
می دونی تک زنگ یعنی چی ؟
یعنی دوستت دارم ، ولی پول ندارم !

.

.

.

.

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است ، پخش زنده نگاه توست

.

.

.

.

کاش می شد با تو بودن را نوشت

تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت

کاش می شد روی این رنگین کمان

می نوشتم تا ابد با من بمان

.

.

.

.

اگه باهات نبودم برات که بودم

اگه چشات نبودم نگات که بودم

اگه حرفات نبودم صدات که بودم

اگه خودت نبودم فدات که بودم

.

.

.

.

آن کبوتر که لب بام شما پر زد و رفت

دل من بود که آمد به شما سر زد و رفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد