فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس های رمانتیک و عاشقانه بسیار زیبا

هنوز در به در کوچه های خاطره ام
هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام
هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو
در انحصار غم عشق در محاصره ام
.
.
.
.
این چه اخلاق بدیه که تو داری ؟
چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی ؟
نمی گی من دلمو لازم دارم ؟
.
.
.
.
اسم زیبای تو را خال زدم در بدنم
تا که محفوظ بماند نام تو در کفنم
.
.
.
.
اگه نیوتن قبل مرگش چشمای تو رو می دید
معنی حقیقی جاذبه رو می فهمید

.

.

.

.

گریه هامو تو ندیدی
هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهد رو شکستم
که تو اس ام اس نمی دی ؟

.

.

.

.

1
2
3
4
5
6
7
8
تا کی می خوای بشماری بیشتر از اینا می خوامت

.

.

.

.

هر ثانیه که می‌گذرد
چیزی از تو را با خود می‌برد
زمان غارتگر غریبی است
همه چیز را بی اجازه می‌برد
و تنها یک چیز را همیشه فراموش می‌کند
حس دوست داشتنِ تو را

.

.

.

.

برای تو که هیچ وقت یاد نگرفتی بد باشی ، یه دنیا خوبی آرزو میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد