فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه توپ و ناب 90

کاش چون آیینه روشن میشد دلم از نقش تو و خنده تو 
صبحگاهان به تنم می لغزید ، گرمی دست نوازنده تو

.

.

.

.

بیادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد

به شوق آرزو باشد ، نه تکرارغم دیروز

.

.

.

.

فاصله ها مهربانیت را از دلم پاک نمیکنند

ثانیه ها را میشمارم تا لحظه دیدار

.

.

.

.

سراپای تو را نازم که از سر تا به پا نازی
تو را دارم که می نازم تو از بهر که می نازی ؟

.

.

.

.

آبی باش مثل آسمان ، تا عمری به هوای تو سربه هوا باشم

.

.

.

.

می دونی فرق تو با انار چیه ؟
انار هزار دونه است ولی تو یه دونه ای

.

.

.

.

ندارم من نظر ، جز بر نگاهت
ندارم من طلب ، جز روی ماهت
ندارم من دلی ، جز عاشق تو
نباشم من دمی ، جز در پناهت

.

.

.

.

دستم نمیرسد به این آسمان
اما دست تو را که میگیرم
انگار چند ستاره در مشتم پنهان کرده ام !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد