فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک بسیار زیبای دلتنگی

خیاط خوبی است خدا
اما دل مرا ، به عمد یا سهو ، نمی دانم ؟؟؟
شاید بی هوا تنگ به سینه ام کوک زد
.
.
.
.
اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور
من به حای هردویمان دلتنگتم
.
.
.
.
گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم
.
.
.
.
من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم ، قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است ؟؟؟
.
.
.
.
اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده
خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

دلتنگى یعنی :

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را میکند

دلتنگتم

.

.

.

.

دلتنگی چیست ؟

یادگاری از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند !

.

.

.

.

در قید غمم ، خاطر آزاد کجایی ؟
تنگ است دلم ، قوت فریاد کجایی ؟
با آنکه ز ما یاد نکردی
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟

.

.

.

.

حسی دارم ، اگر بدانی بد نیست
شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست
الان خیلی دلم برایت تنگ است
در هر صورت خبر رسانی بد نیست

.

.

.

.

دلتنگم ، دلتنگ از لحظه های بی تو سر کردن
دلتنگ ازبود و نبود از روزایی که همیشه دردن
دلتنگ از چشمای قشنگت که هیچوقت دروغ نمی گن
دلتنگ از چشمای خیسم که باید تا ابد اشک بریزن

.

.

.

.

دلتنگ دیدار تو ام ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت آیینه ی فردای من

.

.

.

.

دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت ، سر کشیدن
دلتنگ آغوشت ، پر از بغض
جسم پر از عشق مرا ، در بر کشیدن

نظرات 1 + ارسال نظر
سرور 5 بهمن 1390 ساعت 22:38 http://golkhanm.com

قشنگ بود.دوست داشتم.خسته نباشی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد