فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

SMS و پیامک های توپ و جدید فروردین 90

الهی زندگیت طعم عسل شه

دعای دشمنت هی بی اثر شه

ستارت تا ابد روشن بمونه

سیاهی راه خونت رو ندونه

الهی مرغ عشق آرزوهات

سر شب تا سحر یکدم بخونه

.

.

.

.

تحملی که داده بودی داره تموم میشه

مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه

دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار

تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار

.

.

.

.

بی تو مرا شبیست که فردا نمی شود

بی من تو را دلیست که دریا نمی شود

.

.

.

.

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم

.

.

.

.

درویشم و درویش تر از خود ندیدم

همرنگ دلم عاشق و درویش ندیدم

عمریست که من عابر این راه غریبم

جز سایه ی خود همسفری بیش ندیدم

.

.

.

.

من عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم

.

.

.

.

مشکلات به سبکی هوا
عشق به عمق اقیانوس
دوستی به محکمی الماس
موفقیت به درخشانی طلا
این ها آرزوهای من برای توست

.

.

.

.

ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب

وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد

تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟

.

.

.

.

یک آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو

این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو

.

.

.

.

نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی

.

.

.

.

چنان که از قفس هم دو یاکریم به هم

از آن دو پنجره ما خیره میشدیم به هم

به هم شبیه ، به هم مبتلا ، به هم محتاج

چونان دو نیمه ی سیب که هر دو نیم به هم

.

.

.

.

لحظه جدایی از تو ، لحظه اومدن غم

بعد رفتنت عزیزم ، جون میدم تو دست ماتم

.

.

.

.

نامت در خاطر من ، یادت در فکر من و مهرت در قلب من نقش بسته است
محوش نکن !!!

.

.

.

.

بعضیا با غصه پیرن ، بعضیا با غم رفیقن
بعضیا از بس عزیزن ، هرگز از دلها نمیرن

.

.

.

.

در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام

تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام

.

.

.

.

تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد

دلبر ما دل ما برد و ز ما رخ ننمود

.

.

.

.

من صفرم ، تو دویی
با تو بیستم ، بی تو نیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد