فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های مرامی و رفاقتی و دوستی

کس نمی داند در این بحر عمیق
سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق
من همین دانم که در این کوی و بر
هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق
.
.
.
.
روز به خورشید مینازد ، شب به ماه
ما به داشتن عزیزی مثل شما
.
.
.
.
باز دلم یاد شما میکند ، یاد همان لطف و صفا میکند
این دل بی کینه همیشه تو را ، بر سر سجاده دعا میکند
گرچه درون دل ما جای توست ، باز دلم یاد شما میکند
.
.
.
.
یاد یاران قدیم نرود از دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس
.
.
.
.
رفیق خوب پزشک زندگیست
تا آخر عمر مریضتم رفیق
.
.
.
.
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست
و تو بهترین گنجی

تو ناخدای عشقی ، من ساحلی غریبم

لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم

.

.

.

.

بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم

تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم

.

.

.

.

بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان پابنده نیست

.

.

.

.

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و تو
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو

.

.

.

.

دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟
زغالتم

.

.

.

.

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت میسوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است

.

.

.

.

همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست

.

.

.

.

دوری دوستی های کوچکو از دل میبره
ولی به دوستی های بزرگ عظمت میده

نظرات 1 + ارسال نظر
Tannaz 26 فروردین 1390 ساعت 18:23 http://tannaz59.blogsky.com

سلام
اگر می خواهید از وبلاگتان درآمد کسب کنید به وبلاگم سر بزنید


مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد