فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس غمناک و پیامک غمگین و خسته

شبی از سوز گفتم قلم را
بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق
ندارم طاقت این بار غم را
.
.
.
.
دیگر بهار در سبد روزگار نیست
دیگر قرار نیست ، نه دیگر قرار نیست
شادم که زود می گذرد شادیم ، ولی
غم می خورم که هیچ غمی ماندگار نیست
.
.
.
.
رفیق یک دل غمخوار و یار باید و نیست
فغان چه ها که در این روزگار باید و نیست
.
.
.
.
در اندوه همان بارانِ برگم
نمی بارم که بنویسی بهارم
من از تو ریشه دارم دردِ پنهان
نمی خواهم ببینی روزگارم
.
.
.
.
کی ام من ؟ آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان
نه آرامی ، نه امیدی ، نه همدردی نه همراهی
گهی افتان و خیزان چون غباری در بیابانی
گهی خاموش و حیران چون نگاهی بر نظر گاهی

.

.

.

.

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی
افسرده و دلتنگ چرا مثل منی
من عاشق اویم که رنگم شده زرد
تو عاشق کیستی که همرنگ منی

.

.

.

.

خاطره شادی های امروزمان ، تلخ ترین غمی است که فردا به یاد می آورم

.

.

.

.

ای غم ، تو که هستی ؟ از کجا می آیی ؟
هر دم به هوای دل ما می آیی
باز آی و قدم به روی چشمم گذار
چون اشک به چشمانم آشنا می آیی

.

.

.

.

بود غم در دلم ، بسیار بسیار
نمی پرسی که چونی ، ای دل افگار
اگر پرسی ، برایت می شمارم
غم دل را چو نی ، با ناله ی زار

.

.

.

.

شبی به دست من از شوق سیب دادی تو
نگو که چشم و دلم را فریب دادی تو
تو آشنای دل خسته ام نبودی حیف
و درد را به دل این غریب دادی تو

نظرات 9 + ارسال نظر
ستاره 8 شهریور 1390 ساعت 21:43

عالی بودن با این پیاما بغضم شکستو خالی شدم.مر۳۰

قابلی نداشت ستاره !!!

فرزانه 3 دی 1390 ساعت 12:42

مغسی جیگر طلا قشنگ بودن بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مرسی !

نغمه 26 بهمن 1390 ساعت 18:30

خیلی خوب بود عشقم

ممنون ! قربونت !

sepideh 8 تیر 1391 ساعت 20:09 http://www.inmate.blogfa.com

زیبا بود.

ممنون!

آرمیتا دختر تنها 9 مرداد 1391 ساعت 13:18 http://armita

واقعا ممنون عالی بود

خواهش میکنم، ممنون از شما.

[ بدون نام ] 9 مرداد 1391 ساعت 15:21

همه کس داستان لیلی و مجنون گویند چه کسی گفت در این بین چه بر لیلا گذشت
با تشکر از شما خواهشا یه جواب دیگه به من بده

سلام
مرسی!
آقا/خانم گمنام، به نظر خودت باید چه جوابی بهت بدم؟؟؟
جای من بودی چی مینوشتی؟؟؟
جز اینه که شما لطف میکنید و نظراتونو برام می نویسید و منم ازتون تشکر میکنم؟؟؟ که البته وظیفمه!!!

سنا 30 شهریور 1391 ساعت 10:33 http://onlysms.ir/com

عاشق اس های غم هستم:-( مرسی جالب بود:-(

سامان 20 اسفند 1391 ساعت 10:39

مرسی عالی بببببببببببببببببببوووووووووووووووووددددددد

اترینا 19 تیر 1393 ساعت 10:01

چ قدر لی لی ب لالاش می ذارید .....
ی ممنون بگید و تموم کنید
یعنی چی ب جز عشقتون ب اینم بوس میدید زشته واقعا
ولی در کل قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد