فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس عاشقانه قشنگ

میگن به کسی اس ام اس بده که راهش دور باشه
من به تو چی بدم که تو قلبمی ؟
.
.
.
.
قلب تو زندان و من زندانیش
عشق تو حج است و من قربانیش
.
.
.
.
صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید
نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید
اما بودنت گویا بهشت من است
.
.
.
.
تو و بهار برایم دو فصل مشترکید ، ز ره رسیدنتان رفتن زمستان است
.
.
.
.
ترکم مکن ای عشق ، من بی همزبانم
تنها تویی ای نازنین آرام جانم
اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد
دل را سپردن تا ابد معنا ندارد
.
.
.
.
دیگر نمیدانم که را باید صدا زد
این قلب را تا کی به طوفان بلا زد
من باغبان فصلهای انتظارم
تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم

.

.

.

.

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو

به خدا وقت خداحافظی ات نیست نرو

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو

.

.

.

.

خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند !

.

.

.

.

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

.

.

.

.

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم

.

.

.

.

مرنج از من ، که دل را نباشد طالقت رنجت

به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت

.

.

.

.

در سکوت گل جلوه نمودی تا من ، چون خار همیشه در کنارت باشم

.

.

.

.

تا تو هستی با من ، من شادمانم
بذار داد بزنم دوست دارم مهربانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد