فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک غمگین و خسته

در این حریم شبانه ستم گرفته
در این شب خوف و خاکستر که غم گرفته
رفیق فروزان روشن ! رهایی من !
ستاره‌ها را صدا بزن دلم گرفته
.
.
.
.
در این شبهای سیاه از غم
سپیدی عشق تو را می جویم
اما دریغ از این پندار خام
که در سیاهی سپیدی می جویم
.
.
.
.
بیا با هم بشینیم کنج یه شب
بشینیم چند تا ستاره بشمریم
نشون شهر همیشه روشنو
به دلی که غم نداره بسپریم
اگه میخواییم واسه ی هم بمونیم
بیا تو عطر گلها لونه کنیم
بیا رو لبای غمگین وفا
صدای گریه رو وارونه کنیم
.
.
.
.
تو با آواز خود شب را شکستی
ولی من بی دریچه مانده ام باز
هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟
ز یاران باز هم جا مانده ام باز

.

.

.

.

دلم همچو آسمان ، پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید ، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

.

.

.

.

شبی از سوز گفتم قلم را

بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق

ندارم طاقت این بار غم را

.

.

.

.

مگر آفتابی برآید امشب که دل ما ببرد !

ور نه این ظلمت شب ، دل ما را به سیاهی سپرد

.

.

.

.

دردا ! دلم گرفته از روزگار امشب
دیگر نمانده در دل صبر و قرار امشب
آه ای آسمان ساکت ببین دیده ترم را
دارم بسی شکایت از کردگار امشب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد