فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و شعرهای خداحافظی کردن

برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ !
برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ !
تو را با من نمی خواهم که ما معنا کنم دیگر
برو با یک من دیگر بمان ما شو ، خداحافظ !
.
.
.
.
قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد !
قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
خداحافظ
.
.
.
.
نمیتونم ببخشمت دور شو برو نبینمت
تیکه ای بودی از دلم ، گندیدی و بریدمت
خداحافظ
.
.
.
.
از تو تنها یک حس مانده با من امشب
که تو را گم بکنم پیش بیهودگی احساسم
آخرین بار، سلام
آخرین بار ، خدا حافظ تو

.

.

.

.

رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی و برایم دستی تکان دهی

.

.

.

.

باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست
اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد
خدا حافظ

.

.

.

.

میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با خداحافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه

.

.

.

.

از زندگیت بیرون میروم برای همیشه ! مثل همیشه عقربه ها نمیزارن حرف بزنم . خیلی دیره ، میدونستم دیر میشه . اینو از همون سلام اول فهمیدم ! پس تا دیر نشده خداحافظ

.

.

.

.

تو این رویای سردرگم خداحافظ گل گندم
تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم
خداحافظ گل پونه که بارونی نمیتونه
طلسم رو بر داره از این پاییز دیوونه

نظرات 4 + ارسال نظر
فر فره 9 فروردین 1391 ساعت 21:37

قشنگ بود.مرسی

قربونت! قابل نداشت!
لطف کردی نظر نوشتی!

الهام 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:51

واقعاعالی بود ممنون دارم لطف میکنم نظرمیدم پس جواب بده جواب ندی به مامانم میگماااااا........

فدای تو!
در اینکه لطف میکنی و نظر میدی، یه مولکول هم شک نکن! تا حالا نظری نبوده که جواب نداده باشم، مگر اینکه تبلیغ باشه! هروقت به مامانت گفتی، بهم فرصت فرار هم بده! در ضمن روز مادر مبارک!!!
روز خوبی داشته باشی!

fire flower 21 شهریور 1391 ساعت 00:00

خیلی خوب بود،قشنگ بودن،بدردم خوردن.......... ممنون

علی 10 اردیبهشت 1393 ساعت 23:15

تعریفی نداشت ولی به هر حال ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد