فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس سرکاری نصفه شب

می خواستم ببینم ساعت چنده ؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم !
.
.
.
.
با سلام T اینجا تهران است . ساعت 3 بامداد !!!!! صدای مردم آزار
.
.
.
.
ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟
خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه
.
.
.
.
پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین
.
.
.
.
میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی ، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن ؟

.

.

.

.

یه سوال : اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدن و بیدارت کنن چی کار می کنی ؟

.

.

.

.

ساعت دو امشب قراره همه عقب مونده ها شفا بگیرن ، اس ام اس زدم جا نمونی

.

.

.

.

یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم ؟

.

.

.

.

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است ، لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

.

.

.

.

عزیز دلم پاشو
اگه پا نشی قهر میکنما
خب دلم برات تنگ شده
جون من پاشو
پاشدی
آفرین عزیزم
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب !

.

.

.

.

ببخشید بیدارت کردم میدونم دیگه خیلی قدیمی شده اس ام اس سرکاری نیمه شب ، ولی 
خواستم امتحان کنم ببینم هنوز حال میده یا نه !!!

.

.

.

.

می خواستم یه چیز خیلی خیلی مهم رو بهت بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون ، یه وقت سرما نخوری !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد