فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و مسیج های زیبای فراموشی و بی خیالی

هنوز اون روز فراموشم نمی شه
که با دست قشنگت روی شیشه
کشیدی عکس قلبی و نوشتی
واسه امروز و فردا و همیشه
.
.
.
.
مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی
من فراموشت نمی کنم عزیز ، به سادگی
.
.
.
.
موجی از عشق رو به ساحل دلت میفرستم تا بدانی فراموش نشدنی هستی
.
.
.
.
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !!!

.

.

.

.

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن
ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی

.

.

.

.

برف آمد و پاییز فراموشت شد
آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
انگار نه انگار که با هم بودیم
چه زود همه چیز فراموشت شد !!!

.

.

.

.

اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم
بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمراً

.

.

.

.

ای نشسته درخیال من ، فراموشم مکن
با فراموشی و تنهایی ، هم آغوشم مکن
زندگانی می کنم چون شعله با خود سوختن
زنده ام با سوز و ساز خویش ، خاموشم مکن
هر چه می خواهی بکن اما فراموشم مکن

نظرات 5 + ارسال نظر
عیسی از خلخال 29 اردیبهشت 1392 ساعت 16:55

خیلی بد بود

ععععععععههههههههههه چرا ؟

محیا 29 اردیبهشت 1392 ساعت 21:45

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودازاین بهترنمی شدبووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واقعاممنون

مرسی !

سمیه 17 اسفند 1392 ساعت 14:03

اصلا قشنگ نبود

ملیکا 11 اردیبهشت 1393 ساعت 21:19

So Good

دل شکسته 24 دی 1393 ساعت 11:48

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد