فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک های اردیبهشت ۹۰

به غضنفر میگن : برای چی زدی زنتو با چاقو کشتی ؟؟؟
غضنفر میگه : آخه وضع مالیم اونقدر خوب نبود که بتونم تفنگ بخرم
.
.
.
.
زن و شوهری به سینما رفتند ، در اواخر فیلم ، زن ، شوهرش را صدا زد و گفت : این کسی که بغل دست من نشسته از اول فیلم تا حالا خوابه !!!
مرد با ناراحتی جواب داد : به درک که خوابه حالا چرا منو از خواب بیدار کردی ؟
.
.
.
.
خبرنگار در مصاحبه با بازیکن فوتبال : چرا قبل از هر بازی به حمام می روی ؟
فوتبالیست : برای اینکه گلهای تمیز بزنم !!!
.
.
.
.
هر کاری میکردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته ، فقط هی داد میزده من کاری نکردم به خدا ، فقط سیفونو کشیدم !

.

.

.

.

از غضنفر می پرسن : شهر شما چند ماه از سال سرده ؟ 
میگه : چهارده ماه ! 
میگن : چطوریه ، سال که دوازده ما بیشتر نیست ؟ 
میگه : آخه تا دو ماه بعد ازعیدم اینجا سرده !

.

.

.

.

غضنفر میره جوراب بخره توش فوت میکنه ببینه سوراخه یا نه !!!!!

.

.

.

.

اگه بگم عاشقتم ، اگه بگم دیوونتم ، اگه بگم برات میمیرم ، اگه بگم نمیتونم فراموشت کنم ، اگه بگم دوست دارم ، اگه بگم از جلو چشمام یه ثانیه اونور نمیری ، اگه بگم همه‌ی زندگیمی ، اگه بگم نفسم به نفست بستست ..... برام پفک میخری ؟؟؟؟؟

.

.

.

.

به غضنفر میگن : سگتون بچه ی ما را گاز گرفته . میگه : اولا سگ ما گاز نمیگیره ، دوما سگ ما همیشه بسته است ، سوما ما اصلا سگ نداریم

نظرات 1 + ارسال نظر
iman 6 اردیبهشت 1390 ساعت 23:00 http://www.vatanstore.net

سلام دوست من اگه دوست داری بازدیدت زیاد بشه بیا تو سایت من قسمت تبادل لینک اون بالا لینکتو ثبت کن
منتظرم

سلام دوست عزیز
لینک شما ثبت شد
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد