فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده زیبا و استثنایی

به هر کس می نگرم در شکایت است
حیرتم که لذت دنیا به کام کیست !!!

.

.

.

.

دلبسته به سکه های قلک بودیم

دنبال بهانه های کوچک بودیم 

رویای بزرگتر شدن خوب نبود

ای کاش تمام عمر کودک بودیم

.

.

.

.

به کلبه کوچک قلبم دعوتت می کنم تا بدانی در اجاق سرد دل چیزی جز یاد تو نمی سوزد

.

.

.

.

کاش پلاک گردنت بودم تا هنگام دویدن به ضربان قلبت بوسه می زدم

.

.

.

.

از پیر مردی پرسیدند : عشق چیست ؟ 
گفت : آنکه مرا پیر کرد !!!

.

.

.

.

در تکاپوی دلت یاد دل من هم باش
یاد من نه !!! یاد خود کن که در آن جا داری

.

.

.

.

مهم نیست در کنار هم باشیم مهم این است بیاد هم باشی

.

.

.

.

دیر گاهیست که تنها شده ام

قصه غربت صحرا شده ام 

وسعت درد فقط سهم من است

باز هم قسمت غم ها شده ام 

من که بی تاب شقایق بودم

همدم سردی یخ ها شده ام 

کاش چشمان مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام

.

.

.

.

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

.

.

.

.

آنگاه که خنده بر لبانت میمرد

چون جمعه پاییز دلم میگیرد 

دیروز به چشمان تو کفتم که برو

امروز دلم بهانه ات میگیرد

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا 7 اردیبهشت 1390 ساعت 20:15 http://deleasemooni.blogsky.com

اس ام اسایی خیلی قشنگی گذاشتی...مرسی
به منم سر بزن...نظراتم بگو...خوشحال میشم

سلام
قابل تو رو نداره !!!
چشم حتما سر میزنم بهت !!!
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد