فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس و جملات خنده دار و باحال

سلام ، واست کارت شارژ خریدم ، زحمت خراشیدنش با خودت !
|||||||||||||||||||||||||

.

.

.

.

میدونی حدفاصل گریه تا لبخن چیه ؟ دماغ !

.

.

.

.

LLLLLLLΓ\
‘-o—-o–’
این اتوبوس فقط خوشگلا رو سوار میکنه ! بیزحمت برو کنار !

.

.

.

.

موبایلت آنتن نمیده !!! جات خرابه ؟؟؟

به مامانت بگو پوشکتو عوض کنه

.

.

.

.

دلت بیماره و یاری نداره

به ور مشغوله و عاری نداره !
به صبح و شب درون این موبایلت

به جز زر زر زدن کاری نداره !!!

.

.

.

.

اگر برای کسی ناز میکنی و نازت رو میخره
و اگر خیلی دوسش داری و نمیتونی بهش بگی
زود بهش بگو ! چون یه دفعه بهت میگه برو گمشو ضایع میشی !!!

.

.

.

.

دقت کردی که قشنگترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟
ماه یکیه

خورشید یکیه

زمین یکیه

خدا یکیه

مادر یکیه

پدر یکیه

منم یکی هستم !

.

.

.

.

میدونی اگه یه اسب با یه سمور ازدواج کنه بچشون چی میشه ؟
من چه میدونم ؟؟؟
مگه من گفتم عروسی کنن ؟
مگه من گفتم بچه دار بشن ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد