فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه جدید و قشنگ

آسمان را ستاره زیبا می کند
باغ را گل
عشق را محبت
چشم را اشک
و ما را یاد شما
.
.
.
.
بیچاره من به هرچه رسیدم سراب بود
افسوس هرچه نقشه کشیدم بر آب بود
.
.
.
.
۱۷۵+۱۶۴۵۸۴
-۱۴۵۵ /۴۵۴۷+
۵۱+۴۴۴*۴۵۹۲۲/۲۲
نخیر !!!
هر جور حساب می کنم نمی تونم ازت دل بکنم
.
.
.
.
چو یادت روز و شب در خاطر ماست
تو هم هر جا که هستی یاد ما باش
.
.
.
.
زیر سیگاری با اون که می دونه سیگار همیشه دلشو می سوزونه ولی بازم اونو تو دلش جا می ده !
زیر سیگاریتم

.

.

.

.

پای مورچه رو تصور کن

حالا تصور کن جوراب داره

حالا تصور کن جورابش سوراخه

دلم برات به اندازه سوراخ جوراب مورچه شده !!!

.

.

.

.

این دله منه !
دیدیش ؟
نه ؟
خوب معلومه دیگه ، دلم برات یه ذره شده ، اونقدر که نمی تونی ببینیش

.

.

.

.

نزدیکترین به تو همان است که وقتی چشمانت را می بندی می توانی او را ببینی

.

.

.

.

دلم از دوریت پاره پاره شد
دوختمش ، حالا تنگ شده

.

.

.

.

در آن زمان که دوست داری کسی به یادت باشه

به یاد من باش که همیشه به یادتم

.

.

.

.

ای که دور از من و در یاد منی

با خبر باش که دنیای منی 

شادیت شادی من ، غصه ات غصه من
خانه ات قلب من و و قلب تو هم خانه من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد