فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جملات خیلی جدید سرکاری

نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ؟ خواب بودم به تو پیامک دادم ؟ از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ؟ تو خواب بودی به تو پیامک دادم ؟ مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ؟ تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ؟ الان تو خواب دارم می نویسم ؟ یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ؟ بی خیال بابا !!!!!

.

.

.

.

عشق تو مرا نموده قاطی

ما نوچه ایم و تو گنده لاتی !

.

.

.

.

من دیگه از این زندگی خسته شدم
ولم کنید می خوام برم سوار هواپیما بشم !!!

.

.

.

.

گر به تو افتاد نظر ، چهره به چهره ، رو به رو

پا به فرار مینهم ، کوچه به کوچه ، کو به کو

.

.

.

.

ای شیرجه رفته توی قندان

و ای هیکل تو منارجنبان

ای هشت بهشت خوشگل من

دروازه ی دولت دل من

در قلب منی ، قسم به سعدی

باقیش برای وقت بعدی

.

.

.

.

در خواب بدیدم ۷ دختر لاغر ، ۷ پسر چاق را خوردند !
تعبیر : قحطی شوهر در راه است !

.

.

.

.

سلام
یه زنگ به گوشیم بزن ؛ نمیدونم کجا گذاشتمش ؟؟؟
قطع نکن تا پیداش کنم مرسى !

.

.

.

.

می دونی فرق تو با موهات چیه ؟
اونارو می شه اصلاح کرد ، ولی تورو هرگز !

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 25 بهمن 1390 ساعت 16:12

اس ام اس هاتون اصلا جالب نبود مسخره بود

سلام
خوب چرا میزنی ؟ باشه از این به بعد سعی میکنم بهتر باشه ؟
ممنون از نظرت

یکی 7 مهر 1391 ساعت 21:24 http://http:/www.royamoon.blogfa.com

ای ول بابا خیلی باحال بود کلی خندیدیم کلیشونم اس کردم ولی واقعا ضدحالن

به تو چه 2 مرداد 1392 ساعت 19:38 http://shadigorban.blogfa.com

اس هات حرف نداره کلیشم اس کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد