فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس سرکاری 90

میگن وقتی بارون میاد ، قورباغه ها 10 دقیقه زود تر میفهمن !!! قربونت یه خبری به ما بده لباسارو جمع کنیم !!!
.
.
.
.
شبها به خاطر تو از خواب پا میشم و به در و دیوار میخورم تا به تو برسم
ای دستشویی
.
.
.
.
لقمان هر وقت دلش میگرفت با خرش حرف میزد ، کجایی که بدجور دلم گرفته !!! ؟؟؟
.
.
.
.
جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم ، همپام ، همدلم درد می کنه
دکتر خوب سراغ نداری ؟
.
.
.
.

بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرقی که یادت میره یه نفر منتظرته تا از دستشویی بیای بیرون

.

.

.

.

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر
و میدانی که کویر بدون باران زنده است
پس برو بمیر !!!

.

.

.

.

فقط خوشگلا میتونن متن زیر رو بخونن
@#$^%$@%&@
چیه ؟؟؟ نکنه توقع داری تو هم بتونی بخونی ؟؟؟

.

.

.

.

دوست دارم با تو بخوابم ، من و تو با هم
بی تو خوابم نمیبره ، کجایی زیر شلواری من ؟؟؟

.

.

.

.

می خواستم اگه امکانش هست ، اگه میشه ، بدون رو دربایستی ازتون نظر خواهی کنم ! ببینم که آیا شما با من زیر یک سقف ، زیر چتر محبت ، زیر سایه مهربانی ، منچ بازی می کنی یا مار و پله ؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سارل 18 خرداد 1393 ساعت 21:25

عالی بید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد