فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و شعر برای خداحافظی

نظر یادتون نره !!!!!

واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار
توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار
تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار
.
.
.
.
خداحافظ ای ماه شبهای تارم
خداحافظ ای درد جانسوز جانم
خداحافظ ای عشق روزای خوبم
خداحافظ ای شور و شوق حضورم
.
.
.
.
برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم
من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم
ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن
نگو رفتم خداحافظ ، کمی دیگر معطل کن
.
.
.
.
این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ
جان شما و خاطره هامان خداحافظ
من میروم بدون تو اما دعایم کن
در اولین تراوش باران خداحافظ

.

.

.

.

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

.

.

.

.

میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد

پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد

.

.

.

.

خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت

.

.

.

.

طعم خیس اندوه و اتفاق افتاده
یک آه ! خداحافظ ! یک فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویا ، حسی منو از من برد
یه سایه شبیه من ، پشت پنجره پژمرد

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره 19 خرداد 1390 ساعت 13:19

دوست عزیز اس هاتون خوووووووب بووود . زیادترش کنییییید . مررررررررسی . خسته نباشید

سلام ستاره خانم
ممنون از اینکه به وب خودت سر میزنی
چشم حتما بیشتر میشه ولی فعلا ایام امتحاناته و سرم شلوغه
به امید دیدار

سارا 27 خرداد 1390 ساعت 00:45

خیلی قشنگ بودن دستتون درد نکنه....

مرسی سارا جون !!!
دستت درد نکنه که نظر نوشتی !!!

mina 20 اسفند 1391 ساعت 21:49

خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد