فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جملات روز مادر

مادر آن شمع فروزان دل است
آنکه بر درد دو عالم مرحم است
.
.
.
.
پیامبر اکرم ( ص ) :
هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد ، از آتش جهنم دور می ماند
.
.
.
.
در آسمان آبی دلم ، جایی برای ابرها نیست
مادرم ! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست
.
.
.
.
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است
سرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا ، عشق مظهر است
بعد از خدا به سجده بوَد زآنکه مادر است
.
.
.
.
مادر ای معنی ایثار ، تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم از سرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه ، تویی لایق ستودن

.

.

.

.

منم عاشق ، به روی ماهِ مادر
منم پیوسته خاطر خواهِ مادر
نبینم گر شبی ماه جمالش
بسوزم از غم جانکاهِ مادر

.

.

.

.

کسی غمخوار من ، چو مادرم ، نیست
به از او در جهان ، کس یاورم نیست
پس از حق ، می پرستم ، مادرم را
که غیر از عشق مادرم ، باورم ، نیست

.

.

.

.

در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است
زیباترین خطاب مادر جان است

.

.

.

.

آسودگی از محن ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر

.

.

.

.

مادرم هستی من ز هستی توست
تا هستم و هستی دارمت دوست !

.

.

.

.

به بهشت نمیروم اگر تو آنجا نباشی مادر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد