فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس مخصوص تنهایی

این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو 
آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت
خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم
زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت
.
.
.
.
این همه تنهایی برام زیاده
نذار که از دست خودم خسته شم
نذار با این تنهایی خو بگیرم
کاشکی نمیشد به تو وابسته شم
.
.
.
.
شب تنهایی مرا تو بیا رنگ بزن
سری از مهر به این خسته دل تنگ بزن
گفته ای نیست کسی از دل من تنهاتر
پس بیا محض خداوند به من زنگ بزن
.
.
.
.
عشق من ، با تو نگاهم زیباست
ابرهای تیره ی غم رسواست
شعر و غزل بهانه اند که بگویم
آری ، بی تو این دل تنهاست
.
.
.
.
کوچه ها ، خونه ها ، تموم عاشقا رفتن از اینجا
یه غربت موند و من تنهای تنها ، یه غربت مونده و من تنها

.

.

.

.

تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

.

.

.

.

قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی
نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی
قاصدک هیچ کسی با من نیست
همه رفتند ، تو چرا می مانی ؟؟؟

.

.

.

.

به زندانی گفتن از تو تنهاتر کیست ؟
گفت کسی که دلش زندانی دیگریست !

.

.

.

.

باز دست سرنوشت ، عشقتو تو دلم گذاشت
قصه ای که غصه ای دوباره تو چشام گذاشت
حاصل فاصله هامون ، غم چشمای خیسم بود
حرمت عشق تو بود که رو تنهاییم پا گذاشت

.

.

.

.

در آن لحظه که به شدت احساس تنهایی میکنی
مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری میکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد