فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و آف عاشقانه قشنگ

دلت دریایی 
شب و روزت رویایی
لحظه هات پر از زیبایی

.

.

.

.

حس میکنمت هر لحظه تو قلبم
با تو این شب ها میشه رویایی
حس میکنم دستاتو تو دستم
حس میکنم هر لحظه اینجایی

.

.

.

.

کمی گیجم کمی منگم عجیب است
پریده بی جهت رنگم عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلتنگم ، عجیب است

.

.

.

.

تو اگر هیچ شوی گوهر یکتای منی
خودمانی به تو گویم که تو دنیای منی

.

.

.

.

یکی میره یکی می مونه به رسم عشق
زیر این جمله مهم یه خط بکش
اگه یکی از ته دل دوستت داره
ولش نکن و دو دستی بچسب بهش

.

.

.

.

هیچ کلمه ای نیست ! میان من و تو
این واو هم حرف بی ربطی است

.

.

.

.

یک سوزن از ابروی تو
با یک نخ از گیسوی تو
آرام می دوزد به هم
چشم مرا با روی تو

.

.

.

.

پشت شیشه سکوتم فصل بارون و تگرگه
کاشکی از نگام میخوندی بعد تو زندگی مرگه

.

.

.

.

قایقت می ‌شوم ، بادبانم باش
بگذار هرچه حرف پشت سرمان می ‌زنند مردم
باد هوا شود و دورترمان کند !!!

.

.

.

.

حال اگر یابم دعایت می کنم
جان اگر خواهی فدایت می کنم
با توام هر لحظه تنها نیستی
گوش کن هر شب صدایت می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد