فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس قشنگ و توپ 90

معلم زبان می گوید : همه ی فعل های خواستن با to می آیند
من ، بی تو هیچ فعلی را نمی خواهم
.
.
.
.
در عمق آرزوی من است که در قلب دوست خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک یاد
.
.
.
.
با تو بودن همیشه پر معناست
بی تو روحم گرفته و تنهاست
با تو یک کاسه آب یک دریاست
بی تو دردم به وسعت صحراست
.
.
.
.
زندگی یعنی همین لبخند تو
عشق یعنی یک نفر مانند تو
مرحبا بر عشق تفسیرش تویی
آفرین بر آسمان ماهش تویی

.

.

.

.

من شیفته ی برق نگاهت شده ام
دلباخته ی روی چو ماهت شده ام
بعد از غزل عشق که جوشید ز دل
با ثانیه ها چشم به راهت شده ام

.

.

.

.

سلام ای ساکن کوچه تنهایی بن بست
منم غریبه ترین آشنا ٬ یادت هست ؟

.

.

.

.

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم
فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام
ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام

.

.

.

.

در وجودم جاری باش که نبودنت را هیچ چیز و هیچ کس پر نخواهد کرد

.

.

.

.

صدقه رفع بلاست
من دیگه صدقه نمیدم چون نمی خوام تو رو از دست بدم بلا

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین 17 بهمن 1390 ساعت 14:55

بدنبودن اگر تئنستین برام بفرستین.بای

مرسی از نظرت
اگه شد حتما

سارا 29 فروردین 1391 ساعت 17:56

عالی بود

ممنون!

عسل 4 فروردین 1392 ساعت 18:30

قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد