فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس غمگین و تنها برای آدم خسته

می‌آیی و می‌روم من از هوش

رفتی و نمی‌شوی فراموش

.

.

.

.

صداقت قلب منو تو دیدی باورت نشد

اشکای غم رو گونه هام چکید و باورت نشد

.

.

.

.

هر کی تورو ازم گرفت الهی بیچاره بشه
روز قیامت که رسید مجرم و آواره بشه
به آب و آتیش می زنم فکرت نمیره از سرم
میخوام فراموشت کنم ، اما بازم عاشق ترم
.

.

.

.

گر چه رفتی از برم اما فراموشم مکن

با غمت ای آشنا هر شب هم آغوشم مکن

همچو موج اشک از دریای چشمم پا مکش

در پی خود چون حبابی خانه بر دوشم مکن

من ز موج اشتیاق تو سرا پا آتشم

باز با طوفان بی مهری ، خاموشم مکن

جوشد امشب جلوه جادوی چشمانت ز جام

در خیال نرگست ای فتنه مدهوشم مکن

.

.

.

.

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری
دل به هرکس داده ام ، او زد به قلبم خنجری

.

.

.

.

من سخاوت دیده ام ، دل را به هر کس می دهم
شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

.

.

.

.

طفلی دل عاشق من ، نشد تو رو نگه داره
فقط یادم میاد نوشت ، چشماتو خیلی دوست داره

.

.

.

.

گاه همه چیز ساده آغاز میشود
گاه همه چیز آرام آغاز میشود
و گاه همه چیز ساده و ارام به پایان میرسد ، بی آنکه بدانیم چرا ؟
راستی چرا ؟

.

.

.

.

عمیق ترین درد زندگی ، مردن نیست !!!
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسانی

.

.

.

.

قانون تو تنهایی من است
و تنهایی من قانون عشق
و عشق ارمغان دلدادگیست
و این سرنوشت سادگیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد