فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جملات قشنگ برای حرف زدن با خدا

خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم
و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم
کورش بزرگ
.
.
.
.
به خدا گفتم : به من همه چیز بده ، تا از زندگی لذت ببرم
خداوند فرمود : به تو زندگی دادم تا از همه چیز لذت ببری !!!
.
.
.
.
معبودم
متبرکم گردان به نامت
متبلورم گردان به عبادتت
متذکرم گردان به ذکرت
مرحمتم گردان به رحمتت
.
.
.
.
چه خود ساخته هایی که مرا سوخت ، و چه سوختن هایی که مرا ساخت
ای خدای من ، مرا فهمی عطا کن ، که از سوختنم ساخته ای آباد از من بجا ماند
.
.
.
.
خدایا
همه دنیا بخواد و تو بگی نه ، نخواد و تو بگی آره ، تمومه
همین که اول و آخر تو هستی ، به محتاج تو محتاجی حرومه

.

.

.

.

یادمان باشد پیمانى راکه در طوفان با خدا مى بندیم ، در آرامش فراموش نکنیم

.

.

.

.

خدایا !
من چیزی نمیبینم و آینده پنهان است !!!
ولی آسوده ام چون تو را می بینم و تو همه چیز را

.

.

.

.

با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دستهای روشن تو می توان گشود

.

.

.

.

از تمام چیزایی که داری خدا رو جدا کن !
چی داری ؟ هیچ
حالا به همه نداشته هایت خدا رو اضافه کن !
چه کم داری ؟ هیچ

.

.

.

.

و تو ای مهربانم مرا یاد کن ، آن دم که خدا را تلاوت میکنی
شاید به صداقت قلب پاکت ، من نیز اجابت شوم

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره 22 اردیبهشت 1391 ساعت 02:19

در دریای زندگی باخدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.

100%

حسین 17 خرداد 1391 ساعت 11:35 http://ghanoonejangal.blogfa.com/

به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد

مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد