فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و اشعار ولادت حضرت علی ( ع )

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت

جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت 

هنگام نهادن قدم بر سر خاک

دیوار حرم به احترام تو شکافت

.

.

.

.

زان سبب ماه رجب ماه خداست

که اندر آن میلاد شاه لافتی ست
شد رخش از کعبه ظاهر ، عقل گفت :

چون که صد آمد نود هم پیش ماست

.

.

.

.

حجت حق ، از حریم حق ، به امر حق عیان شد 
روشن از نور رخش ، ارض و سما ، کون و مکان شد 
خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق 
حق به مرکز جا گرفت ، باطل گریزان از میان شد

.

.

.

.

ذکر من ، تسبیح من ، ورد زبان من علی است
جان من ، جانان من ، روح و روان من علی است
تا علی ( ع ) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است

.

.

.

.

هر کس که شود داخل حصن حیدر

ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود

سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

.

.

.

.

ای تو کعبه را نگین یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر ، وی خلائق را امین 

کن نظر ز روی لطف به تمام پدران 

روز سیزده رجب ، ای امیر مؤمنان

.

.

.

.

کعبه مانند صدف در دل خود گوهر داشت 
گوهری زینت هستی چونان حیدر داشت 
یک پیاله ز می اش مست کند عالم را
آنکه اندر قدحش باده ای از کوثر داشت

.

.

.

.

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم چه کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد