فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس های زیبای کنایه ای

همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار کن

ولی من نمیدونم باید مثل هابیل باشم یا قابیل ؟

.

.

.

.

به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم
اما
نقطه نقطه نقطه

.

.

.

.

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست

.

.

.

.

سیگارت را با او روشن کن !!!
تکلیفت را با من !!!

.

.

.

.

سعی کن در زندگی یکرنگ باشی ، فرش هزار رنگ را همه زیر پا می اندازند

.

.

.

.

فکر میکردم تو همدردی !
ولی نه !!!!! تو هم دردی !

.

.

.

.

این بار تو بگو دوستت دارم ، آسمان را گفته ام به زمین نیاید

.

.

.

.

جلو کوه داد بزنی‌ محبت بر میگرد محبت !
تو از سنگم کمتری ؟؟؟

.

.

.

.

نشسته ام !!! کجا ؟
کنار همان چاهی که تو برایم کندی !!!
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم

نظرات 5 + ارسال نظر
یحیی 27 مهر 1390 ساعت 12:15

واقعا گل کاشتی ممنون بابت این جملات نازو شیرین و کوتاه و پر معنیت ، ازشون استفاده کردم و می کنم. بازم یک دنیا ممنون ازت

امین 18 آذر 1390 ساعت 18:27

ایول خیلی باحال بود فقط خیلی کم بود

مرسی
بیشتر میشه

ساحل 24 بهمن 1390 ساعت 10:51

خیلی خوب بود ممنون.خیلی خوب میشد اگه توی همه زمینه ها کار کنین و مطلب بزارین خداقوت.یاعلی

سلام
مرسی
آخه اگه بخوام توی همه زمینه ها کار کنم ، سایت قروقاطی میشه ! خوتون که بهتر میدونید !!!
به خاطر همین فقط اس ام اس میزارم !

سلام.خداییش عالی بود وبعضی هاشون برام مث خاطره تکرار میشد.با اجازه ات چندتاشون تو وبم کپی می کنم.

Nafas 9 شهریور 1393 ساعت 19:57

سلام.عالی بودن و تاثیر گذار.ایولااا.زحمتاتونو عشق است.دست حق به همراتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد