فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

بهترین جمله های عاشقانه تیر 90

گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را
.
.
.
.
فاصله را بگو به خود نبالد ، یاد تو تمام فاصله ها را می شکند
.
.
.
.
تاج من بر سرم نیست ، تاج من در قلب من جای دارد
تاجی که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند
تاج من ، عشق توست که بر دل دارم
.
.
.
.
زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم
خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم

.

.

.

.

با تو همه دنیا میشه بهشت

با تو هزار قصه میشه نوشت 

ولی افسوس نمی گزاره سرنوشت

.

.

.

.

گوشه قلب قشنگت اگر من نباشم غمی نیست
تو منو زندونی کردی عاشقی جرم کمی نیست

.

.

.

.

چشمان تو به من می بخشد شور و عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا ، سطح برجسته ای از زندگی من هستی

.

.

.

.

درون کوچه قلبم ، چه غمگینانه می پیچد صدای تو که می گفتی :
به جز تو دل نمی بندم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد