فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه تابستونی

ندیدم بهاری ، محبت ز یاری ، دلم غرق خون شد ، عجب روزگاری
.
.
.
.
ای کاش خواننده بودم و از تو میخواندم
ای کاش نویسنده بودم و از تو مینوشتم
ای کاش نقاش بودم و تو را نقاشی میکردم
ای کاش راننده بودم و با تو همسفر جاده ها بودم
ای کاش ستاره بودم و در تو جای داشتم
ای کاش آهنگ بودم و تو شعرم بودی
ای کاش من ساعت بودم و تو عقربه هایم بودی
ای کاش در قلبت جا داشتم تا میدانستی که چقدر دوستت دارم
.
.
.
.
دلمو دادم به تو تا ما بشیم
دلمو دادم به تو تا دیگه تنها نباشم
دلمو دادم به تو چون تو چشات دریا رو دیدم
دلمو دادم به تو ، تا همه وقت یار همیشگیم باشی
دلمو دادم به تو ، چون میدونم تنهام نمی زاری
.
.
.
.
توپت افتاد خونه همسایه و اونم توپتو پاره کرد !!! اصلا ناراحت نشو !!!
چون تو یه دوست خوب داری که حاضره قلبشو بذار زیر پات تا باهاش بازی کنی
.
.
.
.
چقدر لباس سیاه بهت میاد !!! اگر می دونستم زودتر می مردم
.
.
.
.
شکست عهد من و گفت هر چه بود گذشت
به گریه گفتمش آری و چه زود گذشت
بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید
بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت

.

.

.

.

اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود هیچ گاه به من پشت نمی کردی

.

.

.

.

خواستم برای از دست دادنت اشک بریزم ، تمام اشکهایم رابرای به دست آوردنت ریخته بودم

.

.

.

.

من از اداره هواشناسی مزاحمتون میشم ، اینجا یه نفر دلش هواتونو کرده !!! چه کار کنه ؟

.

.

.

.

زندگی اجبار است ، مرگ انتظار است ، عشق یک بار است ، جدایی دشوار است ، یاد تو تکرار است

.

.

.

.

دیدار یار غایب ، دانی چه ذوق دارد ؟
ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان 1 تیر 1390 ساعت 19:43 http://me30.blogsky.com

سلام.وبلاگ خیلی باحالی داری.لینکت کردم. اگه خواستی منو لینک کن.

سلام
مرسی

نعیمه 25 آبان 1390 ساعت 20:50

باور کنید بهتر از این دیگه ندیده بودم

ممنون عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد