فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس بازار عاشقانه

دوست داشتن نم نم باران است که کم کم می آید و به درازا می بارد
چه زیباست اگر همواره اینگونه بباریم و ابر همیشه بهار آسمان محبت باشیم

.

.

.

.

در عشق تو من کیم که در منزل من
از وصل رخت گلى دمد بر گل من
این بس نبود ز عشق تو حاصل من
کاراسته وصل تو باشد دل من

.

.

.

.

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از اعماق عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

.

.

.

.

بیا با من دلم تنهاترین است
نگاهت در دلم شور آفرین است
مرا در شعله ی عشقت بسوزان
که رسم دوستداریها همین است

.

.

.

.

بی روی او به دنیا ، یک ذره نیست میلی
از وقت رفتن او ، خیلی گذشته ، خیلی
دلتنگم و پریشان ، با یک امید کم رنگ
شاید برای من هم ، دلتنگ مانده لیلی

.

.

.

.

آمد اما در نگاهش آن نوازش ها نبود
چشم خواب آلوده اش را مستی و رویا نبود
لب همان لب بود اما بوسه اش گرمی نداشت
دل همان دل بود اما مست و بی پروا نبود

.

.

.

.

ساده نوشتن چون ساده زیستن زیباست پس ساده می نویسم : فراموش شدنی نیستی !!!

.

.

.

.

خیال نکن بی خیال از تو و روزگارتم
به فکرتم
به یادتم
زنده به انتظارتم

.

.

.

.

شب نیست که آهم به ثریا نرسد
از چشم ترم آب به دریا نرسد
میمیرم از این غصه که آیا روزی
دیدار به دیدار رسد یا نرسد

.

.

.

.

تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت
خم گیسوی یاری را که از دست تو خواهد رفت
شبی در پیچ زلف موج در موجت تماشا کن
نسیم بیقراری را که از دست تو خواهد رفت

.

.

.

.

خداوندا مرا شیداترم کن
اسیرم کن ، مرا رسواترم کن
برای خاطر مجنون تنها
خداوندا مرا لیلاترم کن

.

.

.

.

چو باران بر سر و رویم ببار
قول میدهم به پیشواز آیم ، بی چتر و بهانه

.

.

.

.

یادت نرود که یاد تو در یاد است
آبادی دل برای تو آباد است
از یاد نبر دل حقیرم ای دوست
در این دل من همیشه یادت یاد است

.

.

.

.

دست بردار از این جنگ نا برابر
دل سنگ تو همیشه برنده است ، دل تنگ من همیشه شکسته

.

.

.

.

تو فقط بیا و فنجانت را بیاور ، من قول میدهم دانه ی سیاه قهوه باشم

.

.

.

.

گاهی چه اصرار بیهوده ایست ، اثبات دوست داشتنمان
چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد