فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عشقی باحال

میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم
میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم
نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم
در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم
.
.
.
.
کلامت گرم و شیرین چون ترانه
نگاهت دلفریب و شاعرانه
منم قایق به روی موج دریا
تویی ساحل ، تویی لطف کرانه
.
.
.
.
زنگ زدم ۱۱۰ ازت شکایت کنم !!! آخه تو قلبمو دزدیدی !!!
بهم گفتن تو هم همینو بهشون گفتی !!! آره شیطون ؟؟؟
.
.
.
.
به آفتاب نگاه نکن ، چون لمس بوسه اش به دیدنش نمی ارزد
.
.
.
.
دو نگاهی که کردمت همه عمر ، نرود تا قیامت از یادم
نگاه اولین که دل بردی ، نگاه آخرین که جان دادم

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین می کنم
من می تونم ، میشه !!! آروم تلقین می کنم
کم کم ز یادم می رود ، این روزگار و رسم او
این جمله را با تلخیش صدبار تضمین می کنم

.

.

.

.

گل من خبر نداری ، دل گلدونت میگیره
اگه تو پژمرده باشی ، گلدونت برات میمیره

.

.

.

.

سرمشق های آب بابا ٬ یادمان رفت
رسم نوشتن با قلم یادمان رفت
شعر خدای مهربان را حفظ کردیم
اما خدای مهربان یادمان رفت

.

.

.

.

قلب من در هر زمان خواهان توست

این دو چشمان عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ام

این نگاهم در پی درمان توست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد