فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

پیام کوتاه عاشقانه جدید و تازه

من به یادت هستم
چه بهنگام دعا !!!
چه بهنگام نشستن به لب پنجره خاطره ها !!!
.
.
.
.
...____Π__
./Φ\_______\
|_Π_|__ ΓΠ_|
مشترک گرامی : شما به دلیل محبت زیاد ، صاحب یک خانه در دل من شدید
با تشکر : ایراندل
.
.
.
.
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم
میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم
.
.
.
.
سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است

.

.

.

.

من از تو ناگزیرم
من بى نام ناگزیر تو میمیرم

.

.

.

.

نمیدونم که چجوری خیال کنم تو رو ندارم
آخه تو سنگ صبوری ، بی تو من دووم نمیارم
واسم سخته جداییت ، بی تو دنیایی ندارم
زندگیم تیره و تاره ، بی تو فردایی ندارم

.

.

.

.

چه کردم با دل تو که اینجور نگرونی ؟
گناهی نکردم اما ، منو اینجور میسوزونی

.

.

.

.

بگذار ماهی وجودم در دریای وجودت جان بگیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد