فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس گلچین عاشقانه

بیا جاهامونو عوض کنیم 
دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشه !

.

.

.

.

بودنت هدیه ایست برای دل کوچکم و آرزویم شادی دل دریایی توست

.

.

.

.

اجازه هست عاشقت بشم ، عکس چشاتو بکشم

کاشکی یه کم عاشق بشی تا بدونی چی میکشم

.

.

.

.

مواظب این اس ام اس باش ، چون یه دل توش هست که خیلى هواتو کرده !

.

.

.

.

هیچ میدونی اکسیژنی ؟ هروقت میخوام چند لحظه بی خیالت بشم خفه میشم

.

.

.

.

دلم تنگه که احوالت بدونم

کسی خواهم که پیغامت رسونم

خداوندا ز مرگم مهلتی ده

که دیداری به دیدارت رسونم

.

.

.

.

وسعت دوست داشتن همیشه گفتنى نیست

به وسعت تمام ناگفته هایم دوستت دارم

.

.

.

.

دل ز تن بردی و در جانی هنوز
دردها دارم تو درمانی هنوز
ملک دل کردی خراب از تیغ ناز
اندر این ویرانه سالاری هنوز

.

.

.

.

از تمام بودنی ها تو یکی از آن من باش

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد

.

.

.

.

به انداره ی گریه گنجشک دوست دارم

فکر نکن کمه ! گنجشک وقتی گریه میکنه میمیره

.

.

.

.

تو صمیمى تر از آنى که دلم مى پنداشت

دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده دل سبز نجیبى که خدا

در میان دل پاکت صدف آینه کاشت

.

.

.

.

پیداست که دل کندن اگر آسان بود

فرهاد به جای بیستون دل میکند !

.

.

.

.

بیاموزیم وفاداری را از نیلوفر به هر شاخه که می پیچد در آغوشش میمیرد

.

.

.

.

از شکستن دو چیز بترس ، قلبی که صادقانه دوستت داره و دلی که صادقانه به یادته

.

.

.

.

دل بستن شبیه یک قصه است
با یکی بودن شروع می شه ، با یکی نبودن تموم میشه

.

.

.

.

شبها اتاقم ماه ندارد ، چشمهایت را قرض می دهی تا صبح ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد