فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس توپ عشقولانه تابستان 90

نمیخوام از آسمون چیزی برات بیارم 
عکستو رو قله ی هیمالیا بذارم
نمیخوام از پشت ابر ماهو واست بچینم 
فقط تو خواب و رویا تو باشی در کنارم

.

.

.

.

روزگاری او را می جستم ، خود را می یافتم
اکنون خود را می جویم ، او را می یابم

.

.

.

.

به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره

.

.

.

.

در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر ، شکسته ام !

.

.

.

.

از هرچه می رود ، سخن دوست خوشتر است
پیغام آشنا ، نفس روح پرور است
هرگز از وجود حاضر غایب شنیده ای ؟
من در میان جمع و دلم جای دیگراست

.

.

.

.

حسادت نکن ! این که بعد از تو بغل گرفته ام : زانوی غم است

.

.

.

.

قلبم را عصب کشی کرده ام 
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد

.

.

.

.

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع

در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع 

غیر از تو ورود دیگران در قلبم

عمراً ، ابداً ، هیچ ، اکیداً ، ممنوع !

.

.

.

.

تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت

خم گیسوی یاری را که از دست تو خواهد رفت 

شبی در پیچ زلف موج در موجت تماشا کن

نسیم بیقراری را که از دست تو خواهد رفت

.

.

.

.

من تو را بیشتر از غرورم دوست داشتم و تو غرورت را بیشتر از من
حالا اما !!!
بگذریم ، نه چیزی از غرور تو مانده نه چیزی از دوست داشتن من

.

.

.

.

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد

مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

.

.

.

.

تو به احساست بیاموز نفس نکشد ، هوای دل ها آلودست

.

.

.

.

ای دل شکایت ها مکن تا نشنود دلدار من !
ای دل نمی ترسی مگر از یار بی زنهار من ؟
ای دل مرو در خون من ، در اشک چون جیحون من
نشنیده ای شب تا سحر آن ناله های زار من ؟

.

.

.

.

وقتی کسی رو دوست داری
حاضری جون فداش کنی
حاضری دنیا رو بدی
فقط یه بار نگاش کنی

.

.

.

.

خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟
قلبشو رو پیش میده ، جونشم ماه به ماه !

نظرات 1 + ارسال نظر
یه عاشق 25 مرداد 1390 ساعت 14:50

نه لبخندی/نه کلامی/نه صدایی/چقدر نفس کشیدن سخت است وقتی نباشی........

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد