فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه تازه و دسته اول

دوسط دارم با ط دسته دار نوشتم تا دستش بخوره تو سر هرچی حسوده !
.
.
.
.
نوشتم حرف دل را تا بخوانی
که چون دوری ز من دردم بدانی
در این دنیا ندارم غیر تو کَس
بمیرم گر مرا از خود برانی
.
.
.
.
سر و پایت طلا باشه گل من
وجودت بی بلا باشه گل من
به غیر از من اگر یاری بگیری
الهی بی وفا باشه گل من !
.
.
.
.
به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید
تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی
.
.
.
.
وعده وصل به فردا دهی و می دانی
هر که امروز تو را دید به فردا نرسد

.

.

.

.

با ارزش ترین چیز در زندگی دل آدم هاست
اگه کسی بهت سپردش امانت دار خوبی باش

.

.

.

.

اض ثمیم غلبم دوسطت دارم !
غلت غلوت دوستت دارم !

.

.

.

.

مثل پرستوی سراسیمه عشق
پشت دیوار دلم از همه محبوب تری

.

.

.

.

خوشبخترین و سعادتمندترین آدم روی زمین تو نیستی ، اونیه که تورو داره

.

.

.

.

گر توانی ای صبا بگذر شبی در کوی او
ور دلت خواهد ببر از ما پیامی سوی او
گر دلم را بینی آنجا گو حرامت باد وصل
من چنین محروم و تو پیوسته همزانوی او

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد