فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس شکلکی جدید تیر ماه 90

!.....
__!......
____!......
______!.......
کجا ؟ کجا ؟ این پله ها میرسه به پشت بوم
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی !

.

.

.

.

@@
@@@@@
@ . . @@@@@
@@ 0 @@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@
!! !!
این گوسفندو میخوام قربون چشات کنم !!!

.

.

.

.

~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~
 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~
~ - ~ ~ . ~ ~ ~~
اینقدر از دوریت گریه کردم ، دارم تو اشکام غرق میشم

.

.

.

.

('_')
‏ <¡¡¡>
‏ _\\_
چیه ؟
دلم تنگ شده میخوام وایسم نگات کنم !!! مشکلیه ؟؟؟

.

.

.

.

ضربان قلب من :
با تو : _\/_\/_\/_
دور از تو : _\ _\_
بدون تو : _______

.

.

.

.

___\??/__
.-O----O-'- '
دربست ، مخلصتم

.

.

.

.

\/\/
(='o'=)
_._- .
(")(")
من پیشی ملوسم ، اومدم تورو ببوسم !

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان 17 تیر 1390 ساعت 13:47 http://e2f.blogsky.com

مر۳۰ که سریع جواب دادی من چاکرتم رفیق

وظیفه بود

یه دوست 20 تیر 1390 ساعت 12:09

ممنون خیییییییییییییلی عالی بود عزیزم .

مرسی آقای/خانم یه دوست !
نظر شما هم عالیه عززززییییزززم

سلنا 31 شهریور 1390 ساعت 18:54

سلام.اساتون خوب وجالبه ولی توروخدا تعدادشوزیادکنین

سلام
چشم !!!

amir 5 شهریور 1393 ساعت 18:45

:عاشق:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد