فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تر و تازه عاشقانه

کاش یه پرنده بودی و من واسه تو دونه بودم
شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم
کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم
یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم
.
.
.
.
شبی گفتی نداری دوست من را
نمی دانی که من شب را چه کردم
خوشا بر حال آن چشمی که آن را
به زیبایی پسندیدی و رفتی
.
.
.
.
تو مثل مرهم یاسی برای قلب شکسته
تو مثل سایبان امیدی برای یک دل خسته
تو مثل غنچه لطیفی به رنگ حسرت شبنم
تو مثل خنده یاسی و مثل غربت یک غم
.
.
.
.
دست من کوتاه از دیدار توست
قلب من اما همیشه یاد توست

.

.

.

.

به جان هر چه عاشق توی این دنیای پر غوغاست
قدم بگذار روی کوچه های قلب ویرانم
بدون تو شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد
دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم

.

.

.

.

می توان در قلب های بی فروغ ، لحظه ای برقی زد و خورشید شد
می توان در غربت داغ کویر ، همچو ابری که می بارید شد

.

.

.

.

عشق آن نیست که چیزی را واقعا دوست داشته باشی
دوست داشتن ، عشق واقعی ست !!!

.

.

.

.

عشق یعنی شاخه ای گل در سبد

عشق یعنی دل سپردن تا ابد

عشق یعنی سروهای سربلند

عشق یعنی خارها هم گل کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد