فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس جدید تنهایی و لحظات بی کسی

جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است ، مهیا دارم
سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم
.
.
.
.
مرا از خود رها کردی و رفتی
مرا آنگه که تنها مانده بودم
ولی من باز هم هستم به یادت
اگر چه دور هستم از سرایت
.
.
.
.
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا ، دلم تنهاست
.
.
.
.
تنهاترین تنهای تو . زخم زبونا خورده بود
خدانگهداری نکرد . چون قبل رفتن مرده بود
مسافر دلتنگیا . از بعد تو بیچاره شد
بعد از وداع آخرش . رفت و دیگه آواره شد

.

.

.

.

این همه تنهایی برام زیاده
نذار که از دست خودم خسته بشم
نذار با این تنهایی خو بگیرم
کاشکی نمیشد به تو وابسته بشم

.

.

.

.

در دفترخاطراتم نوشتم عشق زیباست
معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست !
گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟
گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست

.

.

.

.

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم

.

.

.

.

نوازشم کن
نترس !!!
تنهایی واگیر نداره

نظرات 1 + ارسال نظر
hadis 16 تیر 1390 ساعت 10:43 http://hadis67.blogsky.com/

salam.eblogeton jalebe,khoshhal misham be man ham sar bezanid

سلام
مرسی که سر زدی !
حتما سر میزنم بهت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد