فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه جدید 1390

فرشته ها وجود دارن ، اما بعضی وقتها چون بال ندارن ، ما بهشون میگیم دوست
خوبی دوست من ؟

.

.

.

.

اول به نام عشق
دوم به نام تو
سوم به یاد مرگ
بر لوح شیشه ای قلبت بنویس : یا تو و عشق ، یا من و مرگ

.

.

.

.

دوستت دارم به وسعت یک کهکشان
ای نام تو مرهم روح و روان
می خوانم از تو و می گویم که به پای تو
مانند شمعی آب می شوم تا پایان

.

.

.

.

تو بی من تنگدل ،من بی تو دلتنگ
جدایی بین ما فرسنگ ، فرسنگ
فلک دوری به یاران می پسندد
به خورشیدش بماند داغ این ننگ

.

.

.

.

دوسِت دارم واسه اونت

اون دله مهربونت

.

.

.

.

زندگی اجبار است
مرگ اخطار است
دوستی فقط یکبار است
اما جدایی بسیار است

.

.

.

.

اگه بوسه آب باشه ، من به تو دریا رو می دم
اگه در آغوش گرفتن مثل برگ باشه ، من به تو جنگل میدم
اگه دوستی یه سیاره باشه ، من به تو کهکشان میدم
اگه عشق زندگیه ، من زندگیمو واسه همیشه میدم به تو

.

.

.

.

صادقانه بی بهانه تا قیامت بی نهایت من فدایت

.

.

.

.

امیدوارم موتور آرزوهات در خیابان عشق تک چرخ بزند

.

.

.

.

اگر دو تا بودی می زاشتمت روی چشمام
حالا که یک دونه ای ، جات همیشه تو قلبمه

.

.

.

.

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که ماهشون مال منه

.

.

.

.

انا لله و انا الیه راجعون
فرستنده ی این اس ام اس کشته مرده شماست

.

.

.

.

آسمان را قسمت کردند :
تکه ای برای برکه
تکه ای برای رود
تکه ای برای دریا
دلم را قسمت کردند :
تکه ای برای تو
تکه ای برای تو
تکه ای برای تو

.

.

.

.

چشماتو دایورت کردی رو دلم خیالی نیست ، حداقل از رو ویبره درش بیار تا اینقدر دلمو نلرزونه

.

.

.

.

باید بی تفاوت عبور کرد از کنار همه ی آنهایی که می گذرند سرد و سخت
آنهایی که چشمانشان تهی است و دستانشان خالی و قلبشان عاری از هر احساسی

.

.

.

.

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام

.

.

.

.

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت
هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت
پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه
روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت

.

.

.

.

میدونی فرق تو با روز چیه ؟

روز باید 30 تاش رو جمع کنی تا 1 ماه بشه اما تو همین جوری ماهی

.

.

.

.

روی هر سینه سری گریه کند وقت وداع

سر من وقت وداع بر سر دیوار دل است

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 16 تیر 1390 ساعت 11:47 http://www.ir2ax.com

سلام خسته نباشید
وبلاگ خوب و زیبای دارید
به وبلاگ ماهم سر بزنید
اگر باتبادل لینک موافقید ابتدا مارا بانام (عکس&چت&دوستیابی) لینک کنید سپس ما را با خبر کنید
www.ir2ax.com
در ضمن می توانی در آمد خوبی داشته باشی از وبلاگت این سایت کلاهبردار نیست مثل بقیه من ازش پول گرفتم
روشهای درامد 1-سیستم کلیکی 2-همکاری درفروش 3-زیرمجموعه گیری
اگر دوست داشتی با لینک زیر زیرمجموعه من شوید
www.oxinads.com/invtiej.php?uid=65124
باتشکر

سلام
مرسی از اینکه سر زدی !!!
فعلا با سایتی تبادل لینک نمیکنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد