فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس جدید و داغ عاشقانه 1390

ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
.
.
.
.
امید ، اشکی پر از شوق است که با لبخندی عمیق جاری است
.
.
.
.
۹۸۴۲۳۴۷۴۴۳۲۴۲۷۸۲۳۴۸۷۵۶۱۲۵ ۷۸۱۲۳۵۸۷۵۴۳۵۷۸۳۴۸۵۷۲۳۸۴۷۵
اینقدر دوست دارم !!!
.
.
.
.
شبی ساقی ز من پرسید که جانا آرزویت چیست ؟
بگفتم شادی دوستم که جز او آرزویی نیست
.
.
.
.
یک بوسه ی دلبرانه تقدیم تو باد
صد واژه عاشقانه تقدیم تو باد
جان و دل من به لحظه دیدارت
با عشق , خالصانه تقدیم تو باد

.

.

.

.

ة ة
مشتاق دیدارت شده بودم ، چشامو فرستادم تا ببینمت !

.

.

.

.

یک شب از عمرم صفحاتی خواندم

چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم
همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود

همه تکرار تمنای تو بود

.

.

.

.

اگرچه قلبم برای بودن کوچک است ، اما برای همیشه مهمان این خانه کوچک باش

.

.

.

.

یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه توئی که بین میلیون ها دوست ، تکی !

.

.

.

.

از وقتی که دلت اومد تنگ دلم ، هر روز دلم تنگ دل تنگت میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد