فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه مرداد 90

من همین یک دانه دل دارم بفرما بشکنش
کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش
تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای
هرچه بادا باد، این هم دل بفرما بشکنش
فرستنده : نازی جون
.
.
.
.
به خوابهایم سرک نکش وقتی در لحظات بیداری ام حضور نداری !!!
.
.
.
.
هیچ وقت واسه فراموش کردن یه آدم ، آدم دیگه ای رو بازیچه احساسات گذرای خودت نکن !!!
.
.
.
.
دلم تنگه وقتی جای دیگه ای
ندارم از تو هرگز گله ای
ندارم به جز تو فکر دیگه ای
آخه تو برام یه چیز دیگه ای
.
.
.
.
هی اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم
اگه کار داشت مزاحمش نشو
اگه خواب بود آروم ببوسش و برگرد
اگه تو رو خوند بهش بگو که خیلی دوسش دارم !
.
.
.
.
به دل میگم شب یا سحر یادش نکن
دلم میگه دیونشم ، تو هم فراموشش نکن

.

.

.

.

ای عزیزم یه چیز میگم که یادت باشه

قول بده که همیشه به یادم باشی ، باشه ؟

.

.

.

.

بیا آبی باش به رنگ آسمان تا من همیشه سر به هوایت باشم

.

.

.

.

زیر باران بیا قدم بزنیم

حرف نشنیده ای به هم بزنیم 

چتر را تا کنیم و خیس شویم

لحظه ای پشت پا به غم بزنیم

.

.

.

.

لبهای مرا از همه استثنا کن 
یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن

.

.

.

.
بوسه یعنی قلب تو از آن من
بوسه یعنی تو همیشه مال من !

.

.

.

.

آرامتر سکوت کن ، صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد !

.

.

.

.

دلم بهانه میکند طلوع دیدن تو را
تا به کجا دلم کشد حسرت دیدن تو را ؟

.

.

.

.

ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم
تو را به تکرار همه دوستت دارم های دنیا دوست دارم

.

.

.

.

من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت
دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت

.

.

.

.

روزها میگذرند از روزی که با توام و من هنوز نمیدانم کدامینم ؟
من آن سرسخت مغرورم ، یا من آن مغلوب دیرینم

نظرات 1 + ارسال نظر
farnoosh 26 خرداد 1391 ساعت 17:07

نظر خالی رو هم قبول داریم! ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد