فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

تک اس ام اس عاشقانه و زیبا

اس ام اس خدا

هر که از چیزی بترسد از آن می گریزد، اما هر که از خدا بترسد به او پناه می برد

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

قلب کال من
در فصل دست های تو میرسد
فصلی برای تمام رویاها
دستی برای تمام فصل ها

.

.

.

.

اس ام اس نارفیقی و نامردی

عشق و شعور و اعتبار ، کالای بازارِ کساد
سوداگران در شکل دوست ، بر نارفیقان شرم باد

.

.

.

.

اس ام اس تقصیر

دلگیر نباش !
تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد
باید عوض می کردی قفل تمام آرزوها را !

.

.

.

.

اس ام اس جدایی

صدای گام‌هایت را تنها یکبار دوست نداشتم !!!
آنگاه که میرفتی

.

.

.

.

اس ام اس دل گرفته

کوه هم که باشی
بعضی از شبها که باد می آید ، دلت می گیرد

.

.

.

.

اس ام اس عاشق واقعی

تو که باشی کنار من ، به هیچکس دل نمی بازم
تموم آرزوهاتو ، با دست خالی می سازم

.

.

.

.

اس ام اس ازدواج

جهان مست از می ناب تو باشه
دو بیتی بسته ی کام تو باشه
شناسنامم زمانی کامله که
تو برگ دومش نام تو باشه !

.

.

.

.

اس ام اس دوست و رفیق بامحبت

جز یاد تو در دلم قراری نبوَد
ای دوست به جز تو غمگساری نبوَد
دیوانه شدم ز عقل بیزار شدم
خواهان تو را به عقل کاری نبوَد

.

.

.

.

اس ام اس خاطره

موقع Delete فولدر خاطراتت
ذهنم Error می دهد
گمانم یکی از فایلها در حال اجراست . . . !

نظرات 1 + ارسال نظر
نفس 30 اردیبهشت 1393 ساعت 10:26

سلام عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد