فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دلم برات تنگ شده (جملات دلتنگی)

اس ام اس قشنگ با موضوع دلتنگی
.
دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت ، سر کشیدن
با بوسه های گرم مهرت
از کنج غمها ، پر کشیدن
.
.
.
اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی
.
.
.
بی تو آتشکده و شیشه و سنگ است دلم
نفسی با دل من باش که تنگ است دلم

.

.

.

دلتنگ دیدار تواَم ، ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت ، آیینه ی فردای من

.

.

.

تو که می آیی ، پنجره ای باز می شود
پرده بی رنگ دلتنگی کنار می رود
آرام میان جانم خانه می کنی

.

.

.

تا خیالت به سرم میزنه ، گریه ام میگیره
آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره

.

.

.

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
پیش خودت میگفتی :
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده !

.

.

.

پای مورچه رو تصور کن
حالا تصور کن جوراب داره
حالا تصور کن جورابش سوراخه
دلم برات اندازه سوراخه جوراب مورچه شده !

.

.

.

انگار پای ثانیه ها لنگ می شود
وقتی دلی برای دلی تنگ می شود

.

.

.

دلم تنگه وقتی جای دیگه ای
ندارم از تو هرگز گله ای
ندارم به جز تو فکر دیگه ای
آخه تو برام یه چیز دیگه ای

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه 2 شهریور 1391 ساعت 15:14 http://www.saatsheni.lxb.ir



نقـش یـــک درخــت خشک را
در زنـدگی بازی میکـنم !
نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم
یا هیزم شکن پـیــر...
" تو " میدانی ؟!؟!

مهتاب 29 اردیبهشت 1392 ساعت 22:39

قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد