فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس جدید مرداد ۹۰

جدیدترین اس ام اس ها و پیامکهای عاشقانه مرداد 1390
.
محکومی به حمل همیشگی گرم ترین سلاح کشنده جهان :
چشمانت
.
.
.
تو رو دارم واسه من همین بسه

بی خیالم اگه دنیا قفسه

.
.
.
اگر تنم کویره ، اگر نگام فقیره
به قلب پاک و ساده به عشق تو اسیره
.
.
.
ساده نوشتن را چون ساده زیستن دوست دارم ، پس ساده می نویسم دوستت دارم
.
.
.
تو رو دارم دورم از دلواپسی

تو رو داشتن یعنی مرگ بیکسی

.
.
.
در این متروکه دنیا که یاری نیست
نشانی از کسی یا از دیاری نیست
به عشقی جز خداوند اعتباری نیست

.
.
.
دوباره سیب بچین حوا ، من خسته ام ، بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند
.
.
.
دلم تنگه وقتی جای دیگه ای
ندارم از تو هرگز گله ای
ندارم به جز تو فکر دیگه ای
آخه تو برام یه چیز دیگه ای
.
.
.
بیا آبی باش به رنگ آسمان تا من همیشه سر به هوایت باشم
.
.
.
شب شده ، تاریکی شب رنگ روزگار منه
همیشه از تو نوشتن ، هر شب و هر شب کار منه
.
.
.
تو رو دارم این همون خوشبختیه
تو رو داشتن التیام سختیه
تو رو دارم بی نیازم از همه
چه قشنگه دست تو تو دستمه
.
.
.
در وصف تو از ازل کم آورده دلم
اندازه صد غزل کم آورده دلم
در عشق تو من ماهی ریزی هستم
دریایی تو ! بغل کم آورده دلم
.
.
.
بی تو میشه زنده بود اما نمیشه زندگی کرد
.
.
.
عشق بر تدبیر خندد زان که در صحرای عقل
هرچه تدبیر است جز بازیچه ی تقدیر نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد